Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorer[Traktorer] El/Elektronik

El-schema till deutz fahr agrotron 110hk

2 inlägg • Sida 1 av 1
El/Elektronik i traktorer

agrotron (trådstartaren)

#1 » 19:02:39, 22-01-2008
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej! jag undrar om det är nån som har ett el-schema till min agrotron.
speciellt över blinkers delen. varnings blinkers funkar men inte som detär tänkt. och när man ska blinka höger eller vänster så funkar den inte alls.
och skiftningen mellan vanliga färd belysningen till tak belysningen funkar inte heller som det ska. tror att någon före mig har trasslat till det ordentligt med el:en. så är det nån som har ett schema skulle jag bli ruggigt glad :razz:

MVH:Peter
agrotron
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 18:44:27, 22-01-2008
Maskintyp: Traktor



Evertsson94

#2 » 22:12:59, 13-11-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

agrotron skrev:Hej! jag undrar om det är nån som har ett el-schema till min agrotron.
speciellt över blinkers delen. varnings blinkers funkar men inte som detär tänkt. och när man ska blinka höger eller vänster så funkar den inte alls.
och skiftningen mellan vanliga färd belysningen till tak belysningen funkar inte heller som det ska. tror att någon före mig har trasslat till det ordentligt med el:en. så är det nån som har ett schema skulle jag bli ruggigt glad :razz:

MVH:Peter



Verkar ha liknande problem , hittade du någon lösning?

Mvh
Mvh John
Evertsson94
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:40:12, 17-07-2018
Ort: Borås
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: DZ DEUTZ-FAHR AGROTRON 4.85 1996
Neuson 3402


Återgå till [Traktorer] El/Elektronik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se