Som jag skrev innan.
-Åtgärda urspungsproblemet / felorsaken istället för att "bygga runt" det, med saker som kan orsaka ännu mera problem!
Förutom (det ständigt förekommande) 12 / 24 V. problemet...
Klarar en sådan pump av att leverera så mycket flöde som motorn kan tänkas behöva, under ALLA möjliga situationer?
Vad händer med resterande bränslesystem när det matas med tryck redan på "sugsidan"?
Och vad blir det slutliga matartrycket?
Bränslesystem är känsliga saker som består av noga tills. avvägda komponenter och bör inte ändras, bara hållas i gott skick. Tex så ger en mek. matarpump ett lågt flöde på lågt varavtal (då förb. är liten) och ökar sen sin kapacitet med motorvarvtalet (då förb. brukar vara stort/större), det gör inte en elpump. Överströmningsventiler av typen "fjäderbelastad kula" brukar klara det, men inte de som bara består av ett "litet hål" = strypning.
Påstår INTE att det skulle bli fel eller inte fungera, men det är saker som man måste ta hänsyn till först så att inget "går fel"... Speciellt om man rek. någon annan något sådant, även om det säkert gjorts i all välmening!