Vi körde med 10/30 Turbokombi i motor, hydral o konvurter i 640, 621 när jag körde på 90 talet, idag har man väl megatruck 15/40 i motorn men finns turbokombi kvar så är det en bra
olja som fungerar, sen lånade vi
redskap av grannen, men då jag servade hans maskiner med så, ja var det ju inga problem med kontaminering av oljan
Sen så kör du riktiga krysslänk, ev hjulvikter o sen använder insidan på hårfästet så går det utmärkt på vintern, har kört 621 med
dubbelmontage o sjukt stora/breda
däck bak, den bara flöt uppepå det sura måsahålet
Känsliga människor kör med miljömotor, riktiga män kör påskruvad BM.
Ärligheten sårar och kränker dig, vad gör då lögnen?
Tekniker fyller på mjölkpulver i kaffeautomaten, Mekaniker river ner och monterar ihop en motor.
Betalar du i jordnötter,får du apor.