Har det blivit kortslutning i luvan. Ja insprutning även din mekaniska variant är svårt att förstå. Det är en hög inlärningströskel och med det menar jag att man måste lära sig saken i etapper och blanda med erfarenhet, sen kan hjärnan klura ut mysterium på abstrakt hög nivå. Detta gäller alla inkluderat dig.
Ta exemplet fälla ett träd i skogen du tycker det är solklart var man lägger fällhugget och sen sågar du och garanterat så hör du både att sågen skär bra och om det håller på att nypa och så vidare. Ta nu allt detta du kan och så förklarar du hur det hänger ihop för en stadsmänniska, jag lovar dig det blir kortslutning i luvan på han av alla nya intryck och förklaringar, samt okända sammanhang.
Som gammal bilmek som slutade och bytte jobb typ för bara 40år sedan
så förstår jag alla utmärkta inlägg från er alla här ovan och fattar att ni vet vad ni pratar om. Blir lite sugen på att fara till sockan och försöka hjälpa till
Kallstarten fungerar som den skall det är ju den som gör att motorn går i ca 10 sek, och då bör ju tändningen fungera både på låg och högspänningssidan. Det blir ju en annan pilsner om motorn börjar gå kontinuerligt men misständer och dör vid belastning etc.
Låter som om det inte kommer någon bensin alls från insprutningen i insugningröret. Även när han lyfter upp mängdgivaren.
Soppa fram till filtret med skapligt
tryck. Kan det vara att det behöver vara ett min tryck som behövs typ 2 bar innan bränslefördelaren börjar fungera?
Köpa en bränsletryckstestare från BT kostar multum, ingen som har ett enklare trick?
Originalets URL: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160724/9f1679a61d5aee7fddf3e066921cd0b6.jpg