Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexJord- och skogsbruk, fastigheterFastigheter, mark och byggnader

Tvångsförvaltning av väg

557 inlägg • Sida 38 av 38
Diskutera bygge av fastigheter, lador, maskinhallar mm här, även vägbygge och -underhåll passar in här.

kimmen

#556 » 21:54:15, 11-08-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Skylark Cab skrev:
kimmen skrev:Jag mins att någon skrev i hans tråd att han bodde i skogen med sin mamma, och att han inte va något att läsa om, mins detta, för jag tyckte det var så ovanligt att någon försvarade sig på detta sett. kan någon annan dra sig till minnes om detta


Kan det vara inlägg #414 sida 28 i denna tråd du tänker på ?


Japp.. det var nog det jag menade..
Om man läser tråden efter detta påstående och kommer fram till sista inlägget så inser alla att det är något som inte stämmer med det slutet han hade med tråden

Undrar vad som har hänt där inne i skogen, lever hans mamma? Finns det någon adress på ex. Hitta.se, någon som mins var han bodde?
"Ett väl definierat problem är ett till hälften löst problem."
kimmen
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 19:04:10, 18-01-2008
Ort: Stockholm N



LeifAndersson

#557 » 22:36:42, 11-08-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Tror det är lika bra att vi släpper det här. Får en känsla av att det är något vi varken vill eller bör veta i detta. Det borde väckt viss uppmärksamhet lokalt och någon eller några här känner säkert till vad som hänt, men det är på något vis något de inte tycker behöver spridas vidare. Är nog bäst om vi glömmer det här och inte funderar mer på det tror jag. :sad:
Det var inte bättre förr, men det är sämre nu!

7 personer gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
LeifAndersson
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 09:11:07, 27-08-2009
Sverige
Maskintyp: Hjullastare


Återgå till Fastigheter, mark och byggnader

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: ekatt05 och 6 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se