Har du provat den avancerade sökningen?
Du har en mängd möjligheter!
Du kan söka efter nyckelord, samtidigt efter författaren och du kan sortera resultatet alfabetiskt efter ämnesrubrik. OCH du kan begränsa sökningen till valda kategorier.

atlashjul skrev:Säkert ett feltramp. Men när det gäller egna trådar, "finns ju en knapp" men där ä ju alla! trådar som man ev kommenterat. En knapp för sina "egen producerade" trådar saknar jag iafa , Möjligt att det är mögel i minnesbanken på mig, och att en normal person minns allt som de plitat ner här å där i olika fack. Jag måste ju iafa leta länge ibland om jag vill finna någon egen tråd, å vissa gånger skiter man i det helt enkelt.
bonnen513 skrev:klickade på din profil och där ser man ju listan med 26 egna trådar och så finns ju även listan med alla dina inlägg
atlashjul skrev:bonnen513 skrev:klickade på din profil och där ser man ju listan med 26 egna trådar och så finns ju även listan med alla dina inlägg
Inte klickat på min egen profilbild på minnesbara tider, då denna inte finns på min "maskinisten startsidan" som jag har som startsida. Så inte konstig jag aldrig sett det där, Måste ju va inne på en tråd som man kommenterat för å komma in på den profilen då,,, För jag har inte sett den profilsidan någonstans annars.
Holger skrev:atlashjul skrev:bonnen513 skrev:klickade på din profil och där ser man ju listan med 26 egna trådar och så finns ju även listan med alla dina inlägg
Inte klickat på min egen profilbild på minnesbara tider, då denna inte finns på min "maskinisten startsidan" som jag har som startsida. Så inte konstig jag aldrig sett det där, Måste ju va inne på en tråd som man kommenterat för å komma in på den profilen då,,, För jag har inte sett den profilsidan någonstans annars.
Nu kan du klicka på "Kontrollpanel", jag har lagt till länken på startsidan där.ucp.php
EDIT: NÄ, det funkade INTE!
dc_lindberg skrev: .... Hur gör man med dessa för att förenkla/förbättra/optimera de önskade sökfunktionerna?
Kan man lägga dem i olika blad/fönster för bättre överskådlighet/förståelse?
dc_lindberg skrev:Holger visade att begränsningarna i Maskinistens plattform är nådda.
Det går inte att ordna med att kunna få ens egen eller hela Maskinstens gruppder av eller ens samtliga trådar listade i alfabetisk ordning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst