Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumRedskapFrontlastar-/lastarredskap och fästen

Vikplog LM

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera frontlastar-/lastarredskap och -fästen här

sailing (trådstartaren)

#1 » 19:54:00, 25-09-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej på er!

Jag söker lite hjälp och er erfarenhet med en Vikplog LM 260 som säljs på CGNORD. Länken är här: http://cgnord.se/entreprenad/snoplogar-snofrasar-schaktblad/vikplogar/vikplog-lm/vikplog-l-260-och-280.html?search_query=vikplog&results=11#/modell-l_260/l_210_240_faste-jcb_avstand_c_c_612_

Jag är lite obekant med denna vikplog. Jag finner ingen information om vem som är tillverkaren och omdömen av andra användaren på nätet.

Är det någon här som har någon erfarenhet eller vet något om vikplog LM ?

CGNORD brukade sälja Pronar vikplogar men det verkar som de inte gör det längre.

Förutom färgen på Pronar PUV 2600M, som är orange färgad och Vikplog LM 260 som är svart färgad, kan jag knappast se några skillnader. Vikten kanske är lite för mycket för LM 260.
sailing
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 12:28:59, 15-05-2016
Ort: Stockholms Län
Sverige
Maskintyp: Ej angivet




Återgå till Frontlastar-/lastarredskap och fästen

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se