Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumRedskapGrävredskap och fästen

Rototilt köpes.

2 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera grävredskap och -fästen här

olle67 (trådstartaren)

#1 » 19:53:31, 06-02-2011
  • Släpp den märkning som löst tråd Överför markerat ord till lexikonet

Hej,nån som har en rototitl till rätt pris,passande min Samsung 13 tonnare,helst en Indexator rt-40,men har intresse av de mesta,ngt rep är inga problem......tacksam för tips..rätt pris=snabb affär.......... :thumme:


Tråd löst

olle67
 



olle67 (trådstartaren)

#2 » 18:29:10, 28-02-2011
  • Överför markerat ord till lexikonet

I Söndags åkte ja hem till en kille som nämnt att han hade en Sandco rototitl liggande med b-20 fäste skulle då behöva byta fäste på maskin,smp-2 eller bygga om Sandcon ,,titta på den och fråga om ja fick köpa den,han skulle fundera på de i veckan,sen ringer samma kille och tipsar mig om en SMP-rototltl med rätt fäste till ett kanon pris på blocket,blev affär direkt,bara och hänga på min Samsung 13 tonnare,ibland ska man ha tur............... :grin:
olle67
 


Återgå till Grävredskap och fästen

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se