Kan bara flika in att verkstäder inte behöver vara bättre... Förre chefen hade en Case ih MX135 med
lastare förut som var glapp i spindlarna på framaxeln. man riktigt såg hur hjulen flaxa så tydligen aldrig smörjt där elle nå förre ägaren. lämnade in på lantmanna och de skulle tas på försäkringen så de skulle ju bli riktigt lagat, vad gör dom då jo dom lagar skiten med kemisk metall.. en
traktor som lyftar 2 ton i lastarn o dom lagar så.. där försvann ju all form av respekt för dom iallafall.. nästa steg var att dom svetsa i o svarva om.. höll inte heller så blev en helt ny
axel.. hade blivit billigare om dom gjort så från början men när dom ska försöka snåla o göra hobbylagning så blir de inte bättre..
kan skriva spaltmeter om tabbar dom lyckats med på klantmännen..
men men tillbaka till ämnet
Efter att ha byggt dit ett
fäste på en timmergrip kan ja bara säga att kombinationen med stum
grip under r/t är oslagbar.. är bara om man behöver räckvidd som man vill ha en jibb.. men då får man en flaxade grip där ute iställe..
Är ju en smaksak hur man vill ha det..