Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumRedskapÖvriga redskap och fästen

min hemliga vägunderhålls manick

47 inlägg • Sida 4 av 4
Diskutera övriga redskap och fästen här

Åsa-Nisse

#46 » 11:16:29, 26-01-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Det blev visst inget av detta???? Superhemligt.
3 år sedan senaste livstecknet från Ts i denna tråd

2 personer gillar det här inlägget.
Åsa-Nisse
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 19:37:03, 26-07-2012
Ort: Mitt i Småland
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: Valmet 6200, 3,5 t grävare, Terri mm



Åsa-Nisse

#47 » 16:20:02, 17-04-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag ramlade på denna gamla tråd när jag skrollade lite på datorn. :skriva2:
Den är nu snart 5,5år gammal sedan det utlovades resultat och min fundering är om det bara var en skröna som inte blev något av eller vad som hände :klia: . Ganska många engagerade sig i tråden då den var aktuell, men utan att få något tillbaka. Jag funderade på om TS avlidit, men konstaterade att det fanns livstecken på skärtorsdagen i år.
Det vore trevligt att få ett svar på vad som hänt, om det hänt något eller det blev ett fall för någon skrotcontainer.

JIMMY BERG skrev:Skratt de kommer det kommer när den större hjullastaren är fixad för den är den ända maskin jag har som orka lyfta å transportera och jobba med den och sen vart lite för tung för LM 620in å bära sen har det varit lite reperationer på den pga Svenska vägar och industritomter kan vara jävligt hård i backen sen en å annan gömd skatt kan döljas under mark som kan göra enorma påfrestningar som attan på material märkte jag med :D Rom byggdes inte på en dag heller ;) så ha tålamod :D tänk mig jag behöver den nu å hyvla is mm så lite deppad är jag :P hm sen lär jag få göra små förbättringar typ ett par hjul med höj å sänk bar nivå så den går å dra efter till exempel Scanian eller lantbrukstraktor för den är som sagt för tung för lyft vilket även krossar en av mina grund ideer men men för övrigt så är det Firman som gäller i första hand detta är ju bara en rolig grej jag håller på med :)

1 person gillar det här inlägget.
Åsa-Nisse
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 19:37:03, 26-07-2012
Ort: Mitt i Småland
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: Valmet 6200, 3,5 t grävare, Terri mm


Återgå till Övriga redskap och fästen

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se