Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumSkogs(bruks)maskiner

Flishugg GEO sweden

4 inlägg • Sida 1 av 1
Här finns alla skogs(bruks)maskiner

skrotsamlarn (trådstartaren)

#1 » 23:06:38, 20-04-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej är i handlar tagen och tänkte jag skulle kolla här innan jag gör affär, Är det någon som har nån erfarenhet eller har hört nåt om geo swedens produkter den jag tittat på heter eco17 http://www.geo-sweden.se/?id=1&visa=39 alla åsikter mottages tacksamt. mvh jim.
Man få va som man ä när man int blev som man skulle
skrotsamlarn
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:43:57, 08-01-2011
Ort: Umeå
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Jobbets: L50G , kubota u48 -11 Mina: Cletrac AD -??, honda atc185s -83 Fahr Skördetröska -?? Kubota HST1600 -98 och en Grålle.



kimmen

#2 » 09:00:44, 21-04-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej, jag har en eco16 som jag är nöjd med, den och slaghacken handlade jag av GEO, snabba leveranser, allt i sin ordning, trevligt bemötande, kom personligen ut till mig med delar till slaghacken som jag hade kört i sten med ( han lev. Till mig när han ändå åkte för bi )
Nackdelen med flishuggen är att den sätter igen när man kör granris, men det kanske alla flishuggar är känsliga för, men 15 cm, nää.. Då känns det fel, men upp till 10 cm känns bra, sen 20 hk, det ska vara starka hästar det
"Ett väl definierat problem är ett till hälften löst problem."
kimmen
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 19:04:10, 18-01-2008
Ort: Stockholm N

skrotsamlarn (trådstartaren)

#3 » 13:37:18, 27-04-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Tack för svaret det kommer att räcka med att den klarar 10cm allt grövre gör jag ved av. Ska lägga en beställning i veckan återkommer med mina erfarenheter efter jag kört igenom några kubik.
Man få va som man ä när man int blev som man skulle
skrotsamlarn
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:43:57, 08-01-2011
Ort: Umeå
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Jobbets: L50G , kubota u48 -11 Mina: Cletrac AD -??, honda atc185s -83 Fahr Skördetröska -?? Kubota HST1600 -98 och en Grålle.

Åsa Anders

#4 » 17:18:20, 05-09-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej
Nu ser jag att det var ett tag sedan någon skrev något om Geo Sweden. Kanske har han lget ner eller blivit sjuk. Vill i alla fall varna för Geo Sweden.
Köpte en AGF 160 släntklippare för två år sedan och har med mellanrum ringt Thomas och även mejlat angående en fråga jag har på denna produkt.
På två års tid har Thomas inte kunnat kläcka ur sig ett svar. = ingen jag rekomenderar.
Det värsta jag vet är de som sålt och fått betalt och sedan är man ointresssant som kund, buu.

Anders Alingsås
Åsa Anders
1 inlägg
 
Blev medlem: 17:08:22, 05-09-2018
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: Volvo 350 Boxer


Återgå till Skogs(bruks)maskiner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se