Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumSkogs(bruks)maskinerHjul- och bandburna maskiner

Iller B-100 - undret från Värmland

409 inlägg • Sida 28 av 28
Diskutera hjul- och bandburna maskiner här

gute84

#406 » 02:06:34, 12-04-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

torbjorn_forsman skrev:För att den som har lagt ut filmen på Youtube har kryssat i en ruta om att inte tillåta inbäddning i andra siter.


fan vad löjligt av den kanalen :grin:
gute84
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:48:49, 05-12-2013
Ort: frankrike
International
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: en mängd skrot



thorflot

#407 » 10:01:22, 12-04-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

gute84 skrev:
torbjorn_forsman skrev:För att den som har lagt ut filmen på Youtube har kryssat i en ruta om att inte tillåta inbäddning i andra siter.


fan vad löjligt av den kanalen :grin:


Inte alls (i mitt tycke).
Han vill naturligtvis att hans videos visas där han lastat upp. Dom som tittar på hans filmar på tuben och gillar materialet kommer hitta andra av hans filmar eftersom dom redan är där.
Användarvisningsbild
thorflot
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 20:10:40, 17-09-2012
Ort: Akershus, Norge
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: IH 574 -75
Stiga Villa President HST

gute84

#408 » 16:36:12, 12-04-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

thorflot skrev:
gute84 skrev:
torbjorn_forsman skrev:För att den som har lagt ut filmen på Youtube har kryssat i en ruta om att inte tillåta inbäddning i andra siter.


fan vad löjligt av den kanalen :grin:


Inte alls (i mitt tycke).
Han vill naturligtvis att hans videos visas där han lastat upp. Dom som tittar på hans filmar på tuben och gillar materialet kommer hitta andra av hans filmar eftersom dom redan är där.


joo fast nu funkar det inte så om jag lägger på en länk här så ses den inte här rent tekniskt den ses fortfarande på youtube så likes och views går till han en då
gute84
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:48:49, 05-12-2013
Ort: frankrike
International
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: en mängd skrot

thorflot

#409 » 10:08:42, 15-04-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

gute84 skrev:joo fast nu funkar det inte så om jag lägger på en länk här så ses den inte här rent tekniskt den ses fortfarande på youtube så likes och views går till han en då

Visst, men jag pratar inte om likes eller views. Om du ser den integrerat här har du inte sidan med alla andra filmar han gjort på samma plats, en knapptrykning bort. Man får en eller två rekommendationer om man ser til slutet, men inte kanalnamnet att trycka på, ingen beskrivning, inte andra filmar osv.
Användarvisningsbild
thorflot
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 20:10:40, 17-09-2012
Ort: Akershus, Norge
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: IH 574 -75
Stiga Villa President HST


Återgå till Hjul- och bandburna maskiner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: sonettlll och 11 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se