Forumindex

ForumindexForumindexDownloads

Visa forum för datorns webbläsare

ForumindexAdministrativtÖnskemål/FeedbackBuggar

Bilduppladdningen krånglar?

22 inlägg • Sida 2 av 2
Rapportera buggar som ni hittar här!

Michael Meier

23:16:17, 21-02-2024

Har du koll på var bilderna hamnar när du har laddat upp dessa till maskinistens bildserver?

"Kuggfråga" : )
/Michael M



SwedEh

00:01:13, 22-02-2024

Tja, de hamnar på en hårddisk bland en massa andra "ettor och nollor" Vill jag se dem kan jag klicka på en liten knapp som det står "Galleria" på . Där kan de ibland hamna även om det verkar som uppladdningen inte fungerar...

1 person gillar det här inlägget.

Towil

07:39:59, 22-02-2024

Finns de i gallerian så är de uppladdade.

Stridis2

20:17:22, 28-04-2024

Nu har jag också fått problem med vissa bilder. Surfade på ett 20 år gammalt forum. Tankade ner 11 bilder om bensinpriser (postade av tre - fyra olika skribenter), och en annan bild. Samtliga bensinprisbilder går inte att ladda upp, men den andra fungerade precis som förväntat.
De som strulade gick utmärkt att lägga till i Välj-filer-fönstret, men när jag klickar på Infoga står det bara och snurrar. Har provat samtliga bilder en och en. Alla är ganska små, både gällande ytan och datamängden. Jag fattar ingenting!!! :klia:

Nu är detta inget viktigt, bara några skämtteckningar, men lite konstigt ändå.
Det sägs att man är vuxen när man pratar mer om vad man har gjort än vad man ska göra.
Med den definitionen vill jag aldrig bli vuxen.

Towil

20:19:01, 28-04-2024

Länk till forumet där bilderna finns

Stridis2

20:38:42, 28-04-2024

Ja, det var ju en bra fråga. Så långt tänkte inte jag... :vissla:

Här är i alla fall länken till första bensin-inlägget.
Det sägs att man är vuxen när man pratar mer om vad man har gjort än vad man ska göra.
Med den definitionen vill jag aldrig bli vuxen.

Towil

21:45:21, 28-04-2024

Får samma fel.
Sparar jag om bilden så går den att ladda upp.
Bild