Jim_the_one skrev:Gött att den var lite teränggående iaf. Har iof bara kört bomliftar på betonggolv. Har kört lite teränggående saxliftar men dom har haft stödben.
Gräsmatta vete spurs om jag hade vågat mig ut på. Lägg isf minst en osbskiva att köra på. Det är tråkigt att köra fast
Kan tänka mig att det är duktigt tråkigt med en sån där när man inte kan hjälpa sig själv på nåt vis.
Det kan vara smörjfria bussningar. Se om du hittar instruktionsbok till den. Guld värt när man undrar nåt.
Mattias Petterson skrev:Dubbelmontage? Är väl lastbilsdäck som sitter på?
mimeck skrev:Jim_the_one skrev:Gött att den var lite teränggående iaf. Har iof bara kört bomliftar på betonggolv. Har kört lite teränggående saxliftar men dom har haft stödben.
Gräsmatta vete spurs om jag hade vågat mig ut på. Lägg isf minst en osbskiva att köra på. Det är tråkigt att köra fast
Kan tänka mig att det är duktigt tråkigt med en sån där när man inte kan hjälpa sig själv på nåt vis.
Det kan vara smörjfria bussningar. Se om du hittar instruktionsbok till den. Guld värt när man undrar nåt.
Vad består gräsmattor av söderut? Myrmark och lera?
jberg skrev:Bommens alla bussningar är smörjfris. Smörj kuggarnas, svänglager och snäckväxel.
Möjligen har styrningen smörj nipplar.
Ludde eriksson skrev:Rekondade liftar åt Cramo i 5-6 år, kolla däcken, de kan vara punkteringsfria!! Tunga som s-tn, ska ersättas med punkafritt!! Vikten i såna däck är medräknade i maskinens uppbyggnad.
Går givetvis att byta dimension, men kostar ju
Har väldigt goda erfarenheter av Hymek i Göteborg, Martin kan det mesta om liftar, och har bra lagerhållning
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster