Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexAdministrativtÖnskemål/Feedback

Inaktiva mailadresser

2 inlägg • Sida 1 av 1
Saknar du en speciell funktion eller fil? Fråga här ...

Holger (trådstartaren)

#1 » 18:28:05, 28-02-2005
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej,

det senaste nyhetsbrevet har visat att det finns en hel del medlemmar som angivit fel mailadress eller mailadresser som inte längre är aktiva.

Jag kommer att hålla koll på detta ett par veckor. Sedan måste jag tyvärr radera dessa medlemmar eftersom det stör våra utskick.

Ange alltid en giltig mailadress. Ändra inställningar i din profil här:
ucp.php?i=profile&mode=reg_details

Det vore mycket tråkigt att behöva radera konton! Så var snälla och uppdatera inställningarna!

Om du har angivit korrekt mailadress men endå ej har erhållit nyhetsbrevet som jag skickade ut IDAG, var då vänlig och kontakta mig så fixar vi detta!

Hälsningar
Holger
Användarvisningsbild
Holger
Webmaster
Webmaster
 
Blev medlem: 10:54:48, 12-10-2003
Ort: Hannover
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Test



Holger (trådstartaren)

#2 » 11:36:45, 12-12-2013
  • Överför markerat ord till lexikonet

En liten bump på det här!

Kolla era mailadresser:
- stämmer adressen?
- är postboxen full?
- fastnar mail från webbmaster@maskinisten.net i spamfiltret?


Mailtjänster som bara ger temporära mailadresser som kan användas till forumregistrering och som sedan försvinner igen bannas "under resans gång" när de dyker upp.
Jag har implementerat en mängd små verktyg (one-click-ban emaildomain osv) som underlättar jobbet för mig.

Vi gör inte detta för att reta någon, utan enbart för att hålla spammare borta samt att göra livet bättre för alla här! Som det är just nu har vi minimalt med automatiska spamregistreringar och det tror jag alla tycker är bra.

Har ni problem med inloggning, har ni glömt användarnamn, eller har allmäna frågor rörande registrering och kontoändringar kan ni mycket gärna maila mig på webbmaster@maskinisten.net - jag svarar på alla mail så fort jag kan.

Har ni glömt ert lösenord så per jag er att i första hand använda ucp.php?mode=sendpassword

/Holger
Användarvisningsbild
Holger
Webmaster
Webmaster
 
Blev medlem: 10:54:48, 12-10-2003
Ort: Hannover
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Test


Återgå till Önskemål/Feedback

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se