Ja jag vet inte... Det finns ju förbikopplingskran på B-linjen så att oljan inte behöver passera ventilen tillbaks till tank. Iofs finns det en backventil under hydraultanken som oljan också ska passera innan den åker upp i returfiltret. Nån bar tryckfall har säkert den också. Antar att den är till för att inte tömma tanken via återfyllnadsventilerna ifall man får slangbrott...
Men tydligen räckte det inte med förbikopplingskranen... Eller vad jag nu gjort för fel. Kanske jag använt för klena tätningar... Största problemet för en tankspridd bonde är att komma ihåg att öppna den jädra kranen för var gång man kopplar på röjaren. Har sprängt flera tätningar bara pga det också... Men nu med skild tums B-linje(original B-linje 22mm/3/4") utan några som helst snabbkopplingar rakt till returfiltret så verkar det hålla med de kinesiska BABSL tätningarna också. Och inga chanser att glömma att öppna nån kran heller. Eller... Har väl inte kört mer än 40-50 timmar ännu iofs...
Men jag har spräckt infästningen av röjaren istället. Vilket också hänt tidigare några gånger... Hamnar nog att bygga en kraftigare infästning i nåt skede... Inte så enkelt då jag vill ha en viss pendlingsmån åt flera håll...