Bakvändsvarvning med inner-stål
Slipat till slipstiftet sen slipat tätningen. fick bruk för universalspecialen i fästet
Blev brukbart..
((iafa bättre än original som inte va
broms alls, höll på att gå åt helvete, när jag hämta maskin, kom nedför en tämli backe som korsade ut mot större väg, no
brake på maskin som jag kört kanske 800m från gubben i Norge som jag köpte maskin av,, Blev lite av en suuurprice
Av någon jä v la anledning kom det ingen bil
Men när jag testa bromsen igen då så funka den
..Kom iafa hem, egentligen bara flyttat maskin lite och minimalt bruk,, Sen blev det värre å värre sist 0 broms. Hitta iafa problemet nu. bara 2500tim på maskin med. Inte bra när det står för möe heller
))
Sen sket det sig, eller blev massa jobb, tyckte inte det va någon rost i broms-cylinderröret, men nog fan va det kratrigt när det blev rengjort och fick ljus på sig.. Brotschade många gånger och fick den i stort sett 100 ok men var en liten kanjon jävel kvar i ena änden ,ÅÅÅ
Montera å testa / lägga svets i kratern,
blev det senare
blev svetsprut i det ny-brotschade och lite hårdare än godset
Tänkte nästan kasta skiten, Men slipade ner svetsen, och brotschade mer och mer och honade en hel del vid värsta punkten tillbaka där ja va före svets, inte helt bra men kanske brukbart, och någon 10on del större cylinder
Hade jag fortsatt brotscha från början hade nog resultatet blitt perfa
Men det ska fan inte gå lätt
Om man kunde testa och backa tillbaks ändå
och göra om rätt,, fan va praktiskt