Då har det kladdats lite streck. Eftersom pumpen går på konstanttryck vid vagnsdrift så blir det som Jim säger, den vinklar och fölger fint med hastigheten (så länge oljan räcker till). Eventuellt kan man köra med den lägre trycksettingen till både
vagn och
kran och den högre blir mer som en powerboost på vagndriften, sparar både pumpen och öronen. En tanke bara, hur det funkar i den finska leran är inte lätt att säga.
Tryckbegränsarna i respektive inlöpssektion står högre än tänkt pumpsetting, tanken är att pumpen ska vinkla ner istället för att tryckbegränsarna blåser.
På en grävande maskin blir det ju bryt och bänd på maxtryck ganska ofta hade det definitivt vart bättre att låta pumpen vinkla ner.
Kanske är krankörning är lite snällare så att man kan skippa 2,3 och 4 helt och hållet? Snikvariant.
Själv hade jag så klart inte skippat några ventiler.
Edit: Bommade på trycket på riktningsventilen först, la in ett nytt förslag men den är inte elektrisk
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.