Hansborg skrev:...............om du kommer ihåg ........
Inte kommer jag ihåg allt vi talade om.....Men det är väl snart dags för din Sverige semester så du kan komma förbi o hälsa på
Hansborg skrev:...............om du kommer ihåg ........
Jonas Ryrfeldt skrev:Det måste lämnas plats för renovering av Dodgen jag ska åka till D-day 75+ med..........
Med vänlig hälsning Jonas Ryrfeldt.
Jonas Ryrfeldt skrev:Nu är det väl i stort sett sex år sen jag startade den här tråden..............
Jag visste väl inte då riktigt var det skulle ta vägen...............men hade väl en teori.............
Ni som inte visste vad jag höll på med hade ju inte en aning om var det här skulle ta vägen................
Tyvärr gick ju alltihop åt helvete.............
Som det ser ut för mig idag så är 35 års drömmar åt helvete.................
Alltihop beror ju på den demokratiska grundtanken i svenskt föreningsliv..................... Jag hade ju en vision om att köra EM i Monster Truck............. Tyvärr delades inte denna vision av de andra tävlande, eller så var jag jävligt värdelös på att förmedla min vision till de andra....................................
Ja, o det här med rätt eller fel.......... Allt jag har gjort har iaf varit för främja motorsporten "MonsterRace" och inte något uppvisningsdravel enligt amerikansk förebild.............
Side by side dragracing på kuperad hinderbana med det häftigaste Europa har att erbjuda, det hade varit häftigt.............. Så hade väl jänkarna fått komma hit o försöka köra ifrån oss...............
Men hur som, var jag ganska ensam om denna vision..................... Paret Johansson har alltid hejat på mig, men annars har det varit ganska tyst....................................................................................................................
Som det ser ut idag är jag iaf, enligt svenskt demokratiskt föreningsliv utröstad i något öråd på en amerikansk skitsida i syberspace , totalt oinblandad i om det någonsin blir någon "EM i MonsterTruck" tävling arrangerad................................................................................................
O varför gnäller jag här? Jo, för att jag startade den här tråden för att marknadsföra "EM i MonsterTruck". En tävling som inte finns, men som fanns i mina drömmar förr..................
Återgå till Projekt/renovering/restaurering
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster