Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumLastmaskinerSkid steer/teleskoplastare

Vermeer Mini Skid

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera skid steer och teleskoplastare här

Xon (trådstartaren)

#1 » 21:14:15, 29-01-2013
  • Överför markerat ord till lexikonet

Tänkte bara höra om det är någon här som har testat/äger en Vermeer Mini skid S650TX. Vore intressant att höra vad du/ni tycker om maskinen och om det är något att satsa på.

Jag själv tänkte använda den till vår nuvarande verksamhet (Arborist-Trädfällning) och då utrusta den med ris och stockgrip först och främst.

I övrigt är jag även sugen på att köpa en sån här: http://www.youtube.com/watch?v=Yg_U1zq4jxA Tyvärr verkar inte Vermeer själva sälja just den modellen och handen på hjärtat vet jag inte vad en sån heter? Det närmaste jag kan hitta är Stennedläggare som ser ut i det närmaste exakt sådär men om det verkligen är samma låter jag vara osagt. I övrigt tänkte jag utrusta den med jordborr, jordfräs, skopa - 4in1 och gafflar.

Som sagt, om nån har erfarenhet av den får ni mer än gärna dela med er.

Bild
Senast redigerad av Xon 21:18:26, 29-01-2013, redigerad totalt 2 gånger.
Xon
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 21:04:28, 29-01-2013
Maskintyp: Mini-/kompakt-/teleskoplastare




Återgå till Skid steer/teleskoplastare

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se