Forumindex

ForumindexForumindexDownloads

Visa forum för datorns webbläsare

ForumindexAdministrativtNyheter

Maskinisten fyller 10!

67 inlägg • Sida 3 av 5
Nyheter rörande detta forum och service-sajten generellt.

Peter Persson

20:01:01, 11-10-2013

Grattis! :bira:

Det är tack vare maskinisten som jag vågade mej på en Åkerman grävare :grin: blir det fel på den vet jag att det finns kunskap, jag har fått mycket hjälp av Anton och jag har lärt mej mycke om maskinen genom att läsa om andras öden/ äventyr. Jag tycker det är otroligt vilken hjälp och engagemang medlemmarna här ger varandra, jag har aldrig sett maken till trevligt forum med så mycke kunskap.

Downloads har också varit ovärderligt många gånger

:rock_on:
/ Peter

Åkerman H12
BM 650
LM 218
BM430
Fordson Dexta
Volvo T-24
BM 350

http://www.youtube.com/user/Peter3038



Jars

20:10:17, 11-10-2013

Skål :bira: och grattis till Maskinisten !
// Jars

leif.eliasson

20:19:56, 11-10-2013

Hej och grattis från en ganska ny medlem.
Uppskattar naturligtvis all kunskap som finns här men också alla olika personligheter som kommer fram i alla diskussioner.
Hoppas på många trevliga år framöver.
/leif

PerÖ83

20:23:26, 11-10-2013

Bild
Grattis Maskinisten den leve :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:
Mvh Per :bira:

magloman

20:48:18, 11-10-2013

Ja grattis till Maskinisten ! :buga:

BTW: varför kan man inte "gilla" inlägg i denna tråd ?! :hotar2: :mrgreen:
)))) Min YouTube kanal: https://www.youtube.com/magloman ((((

Roine.e

20:50:54, 11-10-2013

Ett stort GRATTIS är på plats! Trevligt forum detta!
//Roine
Hobbymaskinist som planterar buskar i trädgården med traktorgrävare. Styr lite snö då å då med en Wille 655 oxå.

Flemming.Ostenfeld

21:17:17, 11-10-2013

Grattis Anton och Holger,det är nog inte många som har orkat driva en site i tio år...
Ett grattis skall även alla dom som under åren bidragit med sin kunskap ha,utan er hade forumet/siten varit ganska så tunnsådd.

Ett fyrfaldigt leve för Maskinisten !

Privatperson

21:32:32, 11-10-2013

:shake_hands: :rock_on: :shake_hands: :rock_on: :shake_hands: :rock_on: :shake_hands: :rock_on:

och jag har redan varit här i 5 år , mkt har man lärt sig under den tiden ..nog enda fördelen med att bli äldre :skratta3:


jos4561

22:10:14, 11-10-2013

GRATTIS!!! Maskinisten, Holger/Anton och era medhjälpare, sätter ribban för hur ett forum ska skötas och fungera. :thummar:
bara en sån sak som ett personligt skrivet medelande att min mailbox studsar tillbaka forum meddelande, och ett uppföljande tack när man fixat till det.... svår överträffat- :buga:
Är nog lite beroende. dagen börjar med maskinisten å en kopp kaffe innan man far till jobbet och jag kan inte riktigt låta bli en sväng på kvällen å, bara utifall det hänt nå intressant :vissla:
så ännu en gång ett stort grattis och god fortsättning på nästa 10 år.
Det skulle vara brottsligt att utveckla saker så dom inte fungerar längre, och kalla det för framsteg.

dimorep

22:42:40, 11-10-2013

Stort GRATTIS alla! :thummar: :buga:

Undrar hur Holger (& co.) firar detta, för något fint/gott/trevligt borde de unna sig?
Erfarenhet är inget som går att köpa, det måste man slita hårt och länge för att få tillgång till!

Inte dött, -bara tröttnat och slutat att skriva på forumet...

Lysell

22:59:55, 11-10-2013

Grattis på 10 års dagen!!!!!!!!!!
Tackar alla inblandade som vill ta åt sig för ett suveränt bra forum!! :thummar:
Ett litet extra tack vill jag ge Holger, som hjälpte till så att en färgblind stackare
som jag kunde se när det fanns nya inlägg. :buga:
En extra hälsning till Anton också, som har gett mig en massa goda råd när man inte är
riktigt säker på hur man skall lösa diverse problem.

ANTON! Jörgen Gustafsson hälsar också!!!!

Nemesis_turbo

00:02:23, 12-10-2013

gratis nyss hittat hit då man blitt med sin första maskin misstänker dock att det inte blir min sista

Lasse Lundblad

08:18:22, 12-10-2013

grattis,o tack för en oändligt bra kunskapsbank som är helt ovärderlig.
iom den stora bredden av kunskap som finns,vad det än må vara, så är det alltid lika roligt o intressant att kika in o ta del av svar o åsikter.
man blir oftast klokare för varje besök här.

olle67

10:15:12, 12-10-2013

Grattis,ser fram emot 10 nya år,men då skriver ja troligen på en dator utan å,ä,ö.... :grin: .... :thummar: