Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexAdministrativtPappersexcersisen, ekonomi, försäkring och utbildningUtbildning

utfört kursen "arbete på väg" men saknar bevis, hur göra?

4 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera utbildning här

krille92 (trådstartaren)

#1 » 22:42:56, 24-03-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej, 2011 så gick jag kursen "arbete på väg" och så tog jag lastmaskinskort hos en utbildare..
då var jag anställd som maskinförare vid min förra arbetsgivare. När vi gått kursen fick jag senare inge papper på att jag gått detta från min arbetsgivare..'
nu för tiden behöver jag verkligen nåt papper på de då jag kör mitt eget grävföretag, och har lite arbeten nära vägen..

problemet nu är att jag inte får honom att lämna nåt bevis för de till mig, när vi gick kursen så skulle utbildaren skicka bevisen till min arbetsgivare, lastmaskinskortet fick jag direkt av honom nästan för att ha och visa upp på jobben vi va på men inget bevis för "arbete på väg"
finns de nåt annat satt att få ut når papper på "arbete på väg"??

mvh kristian.
krille92
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 18:08:01, 20-11-2011
Sverige
Maskintyp: Traktorgrävare
Maskin: volvo bm 6300



Fredrik_

#2 » 22:49:44, 24-03-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kontakta den/de som höll kursen?
Fredrik_
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 10:18:38, 16-10-2008
Ort: Skogen NNO om Stockholm
Sverige
Maskintyp: Ej angivet

islander

#3 » 22:54:16, 24-03-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Finns inte utbildningsföretaget kvar då? De är väl bara de som kan skriva ett nytt intyg..

Annars är det väl bara att gå den igen, gick nu i vintras kostade 1400:-, men det tar ju förstås en hel dag...
islander
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 20:58:56, 02-11-2012
Ort: Kristianstad
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: JD 6930
JD 6310
Volvo L70

krille92 (trådstartaren)

#4 » 22:56:49, 24-03-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

vet att de var nå folk från BYN men kommer inte ihåg vad han hette som höll kursen, kanske går att ringa dom och fråga??
krille92
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 18:08:01, 20-11-2011
Sverige
Maskintyp: Traktorgrävare
Maskin: volvo bm 6300


Återgå till Utbildning

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se