Fredrik_ skrev:Ser ut som EU-standarden på anslutningarna.
Väldigt obekväm höjd det blev...
Borde gått ner ytterliggare en bit för att vara vettigt!
Att slippa krypa upp bakom i skiten kan aldrig vara fel.
Stort halkriskmoment upp-ner i snömodd tex!
Detta var något av det dummaste jag sett någon gång.
Att sätta en sådan konstruktion på en löstrailer bäddar ju nästan självskrivet för haveri med tanke på hur de behandlas i hamnar och vid ombordkjörning på färjor. Fastsättningen av själva armen såg dessutom lite skum ut, chansen att armen hoppar ut vid ett häftigt gupp tycker jag verkar överhängande...men å andra sidan så var ju allt mycket bättre förr
Skiten lär man bli även med det här systemet också tror jag...försök att stå en halvmeter från tanken och fippla med alla anslutningar
De flesta dragbilar jag kört under åren har inte vara speciellt farliga att kliva upp på, men de kanske har ändrat på det på de nya moderna bilarna
Nu slänger jag in en liten brasklapp här i slutet...jag tycker absolut att luftanslutningarna "are made with British craftmanchip"
/Stellan