sparcraft73 skrev:i och med att det är precis vid inspektionshålet som radien är mindre är det bara där man ser spetsarna och detta innebär att det inte går att se om de är sammanslagna på andra ställen under varvet eller om de går isär.
63an skrev:Då får skjutmåttet avgöra om formen på nocken, var är minsta/största mått...tråkigt upplägg va? Verkar nocken sliten på topp eller så ganska viktigt när de är så dumt byggt, med "normala svänghjul finns rätt stora öppningar att fixa igenom men vi har en bestämd tändpunkt nu! Har du 4.5 volts batteri ca. så kan i det polisiära uttrycket nuläge testa med tändstift kopplat om du får gnista då är kondingen ok...alltid lite bökigt men nu är det fri väg in....sätt en typ plastremsa eller trä sticka å simulera öppna/stänga om jag minns rätt nu ??
Michael Meier skrev:Finns en liten möjlighet att bonden frågar om tillnyktring i ordvalet å andras räkning, så att etthundra läsare slipp ställa sei spörsmålen vad i helsike platina har i tändsystemet på ett sådan här otyg har å göra.
graven fundera vad ort betyder, mei veterligen betyder det vilken grotta man bo i, ort hör ju till bergbrytning under mark.
Är det någon som känner sei manad å ta grunderna i detta tändsystem?
I vilken ordning sker brytning och kondensatorurladdning och uppladdning av spolen, är kondensatorn enbart till för att släck ljusbågen vid brytning av platinaspetsarna?
Återgå till Sprängteknik och -maskiner
Användare som besöker denna kategori: luftnisse och 0 gäster