Skall väl förtydliga lite ang gröna lampor. Dom flesta flygplan med infällbara ställ har tre gröna lampor i en triangel motsvarande hjulens placering. Om en lampa inte lyser när stället SKALL vara UTE så kan man på vissa fpl väldigt lätt byta plats på lamporna för att se om själva lampan är kass, på andra kan man trycka på lampan ett sk lamptest för att utröna om det är lampan eller något annat. På denna Piper som är byggd för att gemene pilot skall kunna flyga den enkelt så har den bara en
grön vilket innebär att man vet inte om det är en del i stället som fallerar eller hela stället eller bara signalfel när lampan inte vill lysa grönt. Däremot kan man göra lamptest,
tryck och kolla. Om nu stället verkligen inte vill komma ut så finns det en sk. nödfällning. På bilden i inlägget ovan så finns det ett rött
handtag, genom att dra i det kan man frikoppla motorn från stället och via en teleskåparm manuellt tvinga ut stället och få grön lampa.