Hei den løfter mye dårligere altså seinere og ikke så lang borstreng som orginal motor med samme volum og
trykk. Orginal motor fikk en skade på senter
aksel. Ene ende av
stempel glir mot en eksenter stål mot stål og er hult dermed gikk stempel trykk i
hus og det sprakk. En reserve motor har ligget noen år på lager og det er den det er snakk om. Alle deler er veldig glatte og fine og det er minimalt med deler og tetninger som kan feile. Tror gjerne på han som sa til meg at de motorene pleier å gå lenge og er driftsikre. Motoren har en lamellbrems på aksel og en
ventil som muligens styrer trykk til denne.
Bremse trykk taes fra samme port som gir trykk til motor så det kan være noe der men ikke kommet så langt . Sier motor om hele pakka, både brems og ventil og stempelmotor. Kan være at du er inne på noe og at selve stempelmotor er bra og at feil ligger i bremse ventil som en kompis mente var omtrent eneste mulighet hvis motoren gikk og ingen skade var å finne på ståldelene eller stempel pakning