Koppar rören är med stor sannolikhet till bromservo, men det hade varit lättare om man såg de. Så man kunde vända och vrida på de och se hur de om de går bara till en
cyl eller till bägge.
Men de som ser ut som cejn kopplingar vid förgasar foten kan oxå var
uttag till bromsservo eller för att mäta undertryck så att man kan justera in de lika och även se om man har den i en
broms bänk så kan man se om Förgasarna är för små om motor orkar att bygga upp undertryck vid fullt varv under belastning.
Det är ingen topp man gör på en piss kvart
Men vad jag tror så var det problem att få de tätt mot toppen och om man kollar på kg trimning så har de en annan lösning.
Sen så för jag känslan av att
avgas är flaskhalsen vad det gäller att få mycket effekt med den toppen och att kamen blir fram tagen speciellt för den motor och ingen K eller R eller i från någon som har en slip mall till både Volvo och Saab osv, vilket funkar om man kör folk race men inte om man ska plocka mycket effekt.
För varje motor har sin egen kam profil för att funka med kanalen och förbrännings rummet ut.