Söker sprängskiss eller manual för klippaggregatet på en Stiga Villa 9E (ca. 1996)

Diskutera allmäna teman rörande trädgårdsmaskiner här
scapettersson
1 inlägg
Användarens egna ämnen
Sverige

Söker sprängskiss eller manual för klippaggregatet på en Stiga Villa 9E (ca. 1996)

Inlägg av scapettersson  (trådstartaren) »

Hej,

Jag hälper min pappa som har bytt klippaggregatet på en Stiga Villa 9E årsmodell cirka 1996. Jag undrar om det finns någon pdf likt en sprängskiss med fokus på just klippaggregatet? Gärna även en på motorn. Har fått tag i reservsdelskatalogen men där saknar sprängskisser på dessa delar. Har letat på manualslib men hittar tyvärr inget. Tips mottages gärna.

Mvh
Sebastian
Anton8989
1 inlägg
Användarens egna ämnen
Sverige

Re: Söker sprängskiss eller manual för klippaggregatet på en Stiga Villa 9E (ca. 1996)

Inlägg av Anton8989 »

Hej. Har ni kvar klipparen? Har fått tag i en från cirka 1996 med Briggs & Stratton motor som kablarna ligger lite överallt och undrar om du skulle kunna fota av vart allt ska ta vägen

Mvh Anton
torbjorn_forsman
Fler än 500 inlägg
Användarens egna ämnen
Maskin: Take Job TB016
Deutz F3L514
Sverige

Re: Söker sprängskiss eller manual för klippaggregatet på en Stiga Villa 9E (ca. 1996)

Inlägg av torbjorn_forsman »

Det finns någon gammal tråd här med elschemor för en mängd olika Stiga åkgräsklippare. I bästa fall kanske schemorna har hittat vägen till Downloads.
Skriv svar
Visa alla inlägg på en sida

Återgå till "[Trädgårdsmaskiner] Allmänt"