Vad är dom läckra brudarna ute efter?
- bonnen513
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: valmet 6800
lamborghini formula 135
huddig 760
valmet 805 såld till skojarna i fritsla
valmet 903 renoveringsobjekt på is
mf 35x
Lamborghini Racing 150
Valmet/Valtra 900
Strautmann Giga Vittesse 2 - Ort: Tämta
Re: Vad är dom läckra brudarna ute efter?
Det är lite försiktiga trevande om att komma hit vilket jag ignorerat.
Inatt kom ett önskemål om "some item with meat" till hennes sjuka faster som ligger på sjukhus och sen en påminnelse om detta medelande i eftermiddags. item with meat översatte jag till paket med kött. Så jag skrev att det går ju inte, det kommer ju bli dåligt innan det kommer fram. Detta är ju det första riktiga önskemålet
kontakt togs 3/4, undrar om det blir en hel månad
Inatt kom ett önskemål om "some item with meat" till hennes sjuka faster som ligger på sjukhus och sen en påminnelse om detta medelande i eftermiddags. item with meat översatte jag till paket med kött. Så jag skrev att det går ju inte, det kommer ju bli dåligt innan det kommer fram. Detta är ju det första riktiga önskemålet
kontakt togs 3/4, undrar om det blir en hel månad
- bonnen513
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
lamborghini formula 135
huddig 760
mf 35x
Lamborghini Racing 150
Valmet/Valtra 900
Hon tyckte jag var knäpp som ville skicka kött.
Så jag erbjöd henne 300 dollar i ett brev men det vill hon inte ha för det tar för lång tid, samtidigt som dagarna tickar på så hon hade ju haft brevet nu. Jag har även erbjudit mig att gå till Western Union och skicka mina Dollar via dom till henne, men då säger hon att hon är röd flaggad hos Western Union
Jag tror ju då att hon är ute efter att få tag i mina bankkontonr eller kreditkortsnr
Men inatt hade hon skickat ett förslag om att jag skulle köpa ett Gift card/presentkort i någon av butikerna som finns i Borås.
Vad ligger det för ide bakom detta med presentkort på Clas Olsson för att köpa kött?
Så jag erbjöd henne 300 dollar i ett brev men det vill hon inte ha för det tar för lång tid, samtidigt som dagarna tickar på så hon hade ju haft brevet nu. Jag har även erbjudit mig att gå till Western Union och skicka mina Dollar via dom till henne, men då säger hon att hon är röd flaggad hos Western Union
Jag tror ju då att hon är ute efter att få tag i mina bankkontonr eller kreditkortsnr
Men inatt hade hon skickat ett förslag om att jag skulle köpa ett Gift card/presentkort i någon av butikerna som finns i Borås.
Vad ligger det för ide bakom detta med presentkort på Clas Olsson för att köpa kött?
- bonnen513
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
lamborghini formula 135
huddig 760
mf 35x
Lamborghini Racing 150
Valmet/Valtra 900
Går nog att fördriva några dagar till pga detta. Krångligt för mig att åka och köpa o sen ska jag skicka det med posten och sen måste hon ju komma hit för att kunna använda det.
Dock har det tyvärr inte kommit några bilder eller videos sista veckan. Jag önskade lite bilder från hennes stad(Lubboch Texas) och vad hon ser på dagarna men då blev hon grinig.
Dock har det tyvärr inte kommit några bilder eller videos sista veckan. Jag önskade lite bilder från hennes stad(Lubboch Texas) och vad hon ser på dagarna men då blev hon grinig.
-
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
Det är krångel det här att försöka förstå den "på andra sidan tråden", är det kontorslandskap eller hemmiljö, är det adaptiva svar eller efter manual, är det i utbildningssyfte eller intressant, vad det är för registrerat kön hos den som svarar är ganska ointressant.
På något vis lär det ske en motprestation om du ska skicka en giftbag eller ett giftcard, du vill ha något i gengäld, typ någon bild på hennes mamma eller hund? Katt, Bil, häst eller tam iller, något måste du få för att skicka ett presentkort på CO, om man söker kanske det går att hitta ett från Granngården?
På något vis lär det ske en motprestation om du ska skicka en giftbag eller ett giftcard, du vill ha något i gengäld, typ någon bild på hennes mamma eller hund? Katt, Bil, häst eller tam iller, något måste du få för att skicka ett presentkort på CO, om man söker kanske det går att hitta ett från Granngården?
/Michael M
-
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: Trädgårdstraktor
-
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: Volvo T31, DB 880, LM 642, VMV Stalo, DB Cropmaster, Komatsu PC228, BM 4300
Det är nog inte presentkort på classe hon är ute efter utan iTunes/spotify/netflix etc. Ett plus om de är redeemable, dvs hon kan få tillbaka pengarna.bonnen513 skrev: 07:14:26, 10-05-2025 Går nog att fördriva några dagar till pga detta. Krångligt för mig att åka och köpa o sen ska jag skicka det med posten och sen måste hon ju komma hit för att kunna använda det.
Nån Jocke försökte lura mig att han var min chef, mailade och bad mig köpa giftcards, fota av dem och maila honom. Bråttom var det också.
- bonnen513
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
lamborghini formula 135
huddig 760
mf 35x
Lamborghini Racing 150
Valmet/Valtra 900
Helt rätt fretchi, det tror jag också men jag vet ju inte ens vad det är för grejor så hon får nog ägna dagen åt att förklara detta för mig.
Bara så ni missförstår mig rätt, jag vet att det är ett scam och gör det i rent forskningssyfte.
Jag försöker att inte verka misstänksam utan spelar med och spelar lite dum
Förövrigt är hon rakad, pillar aldrig på sig själv och går till kyrkan ibland
Bara så ni missförstår mig rätt, jag vet att det är ett scam och gör det i rent forskningssyfte.
Jag försöker att inte verka misstänksam utan spelar med och spelar lite dum
Förövrigt är hon rakad, pillar aldrig på sig själv och går till kyrkan ibland
-
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: Volvo T31, DB 880, LM 642, VMV Stalo, DB Cropmaster, Komatsu PC228, BM 4300
-
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: Volvo 88ER plus
Hon har get lillfingret, men har dom där, (tro inte de är bara hon) skickat mer utmanande bilder?
- bonnen513
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
lamborghini formula 135
huddig 760
mf 35x
Lamborghini Racing 150
Valmet/Valtra 900