LÀgg ut dina avyttringar hÀr!
Detta forum gÀller alltsÄ inte annonstips utan andra verkstadsrensningar och andra avyttringar som inte ligger ute pÄ annons.
Kategoriregler
I detta forum kan man tipsa om egna avyttringar. Du bör ej svara pÄ inlÀgg i detta forum.
Kontakta personer med intressanta erbjudanden/förfrÄgningar via PM eller via epost.
TrÄdar i detta forum raderas automatiskt efter ett Är!
Jag har sett hydraulaggregat som kom frÄn en hiss som ocksÄ hade mycket lÄgt tryck. 2 * 7,5 kW borde ocksÄ vara ganska lagom till en mindre hiss tror jag.
Det sÀgs att man Àr vuxen nÀr man pratar mer om vad man har gjort Àn vad man ska göra.
Med den definitionen vill jag aldrig bli vuxen.
Har en Makita DGP180Z 18v fettspruta som jag kan tÀnka mig att sÀlja. Den har gÄtt ca 10 fettpatroner och funkar riktigt bra!
NÀr jag köpte den sÄ hade inte hikoki nÄgon, som Àr mitt primÀra batterisystem: Nu sÄg jag att dom hade en egen spruta, sÄ skulle gÀrna köpa en sÄdan istÀllet.
Har tvÄ batterier och laddare till fettsprutan ocksÄ men jag kan sÀlja sprutan löst.
Pris pÄ enbart sprutan 2500:-
Tillsammans med 2st makita org batterier och laddare 3500:-
Har en HP LaserJet 5000 A3 skrivare att sÀlja. Skriver lite dÄligt, trumman/tonern behöver bytas. Blir lite skugga pÄ utskrifterna. Har kört lite ritade mallar pÄ den pÄ sistone. Den har nÀtverkskort och parallellport, kör den sjÀlv pÄ nÀtverkskortet.