Canadiana Snöslunga

LÀgg ut dina avyttringar hÀr!
Detta forum gÀller alltsÄ inte annonstips utan andra verkstadsrensningar och andra avyttringar som inte ligger ute pÄ annons.
Kategoriregler
I detta forum kan man tipsa om egna avyttringar.
Du bör ej svara pÄ inlÀgg i detta forum.
Kontakta personer med intressanta erbjudanden/förfrÄgningar via PM eller via epost.
TrÄdar i detta forum raderas automatiskt efter ett Är!
Sunne
Fler Àn 100 inlÀgg
AnvÀndarens egna Àmnen
Maskin: Nuffield
Sverige

Canadiana Snöslunga

InlĂ€gg av Sunne  (trĂ„dstartaren) »

SÀljes som repobjekt. bredd pÄ skoveln 815mm. Kan heta Canadiana CSD1032EX. OkÀnd Ärsmodell.
12v elstart som fungerar. Köpte en ny i vintras dÄ tÀndspolen gick sönder. Nu sitter dÀr en sprillans ny kinatÀndspole, sÄ den gÄr igen. RejÀlt glapp i vÀxelreglaget, nya vinkellÀnkar kan göra underverk. Finns pÄ Biltema men dom Àr i mm och denna har tum. GÄr nog att fÄ till ÀndÄ. Bakgaveln pÄ förgasaren försvann förra vintern, nu sitter dÀr en printad gavel i petg, oklart hur lÀnge det hÄller.

Medföljer ett nytt friktionshjul, köpte 2st dÄ jag bestÀllde. Medföljer ocksÄ en reservvÀxel till slungan som rimligen ska passa, har haft 2st likadana Canadiana om Àn olika Ärsmodeller, skrotade den ena.
Ursprungligen satt en Techumsemotor pÄ denna, nu en Briggs som kommer frÄn den andra slungan jag hade. Fungerar att slunga snö med som den Àr men Àr vÀldigt irriterande med glappet i vÀxelreglaget.

YoutubelÀnk: https://youtube.com/shorts/dW3Nz5qBzDo

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Sunne
Fler Àn 100 inlÀgg
AnvÀndarens egna Àmnen
Maskin: Nuffield
Sverige

Re: Canadiana Snöslunga

InlĂ€gg av Sunne  (trĂ„dstartaren) »

Ser att jag aldrig skrev nÄgot pris men det Àr nu 500kr.
Visa alla inlÀgg pÄ en sida

ÅtergĂ„ till "Avyttringar"