finns ingen franskHolger skrev: 07:20:07, 02-09-2025Du kan välja bland de flaggor som erbjuds: ucp.php?i=2181Claude skrev: 21:58:54, 01-09-2025så kan man välja annan flaga nu då?Holger skrev: 08:28:25, 09-07-2025 Vi håller på att implementera en översättningsfunktion. Tyvärr finns inte möjligheten att översätta "inline on the fly" längre, Google har tagit bort den APIn helt. Så det blir en länk till Google Translate istället, baserande på vilken flagga man har valt och flaggan som skribenten har.
Tydligen blev det något fel inatt när programmeraren laddade upp filerna. Jag har deaktiverat funktionen tills han hinner titta på det!
"Flagga" längst ner bland inställningarna.
Uppdatering av forumet på gång
-
Claude
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: en mängd skrot

Re: Uppdatering av forumet på gång
-
jannejoel
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: Volvo L25B
Jag kastas ut gång på gång. Tidigare var det kanske varannan dag och det går ju att leva med.
Men idag måste jag logga in igen så fort jag varit borta en stund.
Använder chrome och ios26.
Ett spektakel till förresten. När jag ska skriva siffror här så byter tangentbordet till bokstäver efter varje siffra. Det tror jag kom efter uppdatering av ios till ”glaslayouten”.
Ett spektakel till förresten. När jag ska skriva siffror här så byter tangentbordet till bokstäver efter varje siffra. Det tror jag kom efter uppdatering av ios till ”glaslayouten”.
- magloman
- Moderator

- Användarens egna ämnen
- Maskin: Volvo BM 6300 EHC
Rottne Rapid 8wd
Zetor 8011, Volvo BM T430
SolidWorks Pro - Expertområde: Nätverk och servers

Testa hur det funkar i safari, så vet man ju lite mer om det är chrome-appen som bråkar eller inte.
)))) Min YouTube kanal: https://www.youtube.com/magloman ((((
- Holger
- Webmaster

- Användarens egna ämnen
- Expertområde: Drift av forum

Kolla så att du inte har ställt in automatisk radering av allt när webbläsaren stängs.jannejoel skrev: 21:54:31, 07-11-2025 Jag kastas ut gång på gång. Tidigare var det kanske varannan dag och det går ju att leva med.
Inloggningsproblem har nästan alltid med cookies att göra.
Jag har varit konstant inloggad i många år nu, både på PCn, iPaden och telefonen samtidigt.
Ibland löser det sig genom att man klickar på "Ta bort alla cookies" längst ner på sidan och sedan loggar in igen.
-
jannejoel
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: Volvo L25B
Nu har jag raderat alla cookies längst ner. Får se vad det gör. Det där med ”automatiskt radering” hittar jag inte.
Har även provat Maglomans tips. Och det är bara o chrome som siffertangentbordet gör så.
Gillar chrome bäst får hoppas dom kommer med någon uppdatering som löser det
Har även provat Maglomans tips. Och det är bara o chrome som siffertangentbordet gör så.
Gillar chrome bäst får hoppas dom kommer med någon uppdatering som löser det
- GC59
- Fler än 500 inlägg
- Användarens egna ämnen
- Maskin: Ford 5000 med Cranab 2510 , Deutz D5206.

Inloggad hela tiden på mobilen och datorn här också , inga problem.Holger skrev: 17:40:16, 10-11-2025
Jag har varit konstant inloggad i många år nu, både på PCn, iPaden och telefonen samtidigt.