Hallå på grund av ändrade maskin förhållande så tänkte jag att sälja min Fleron /Clioalltrac

Diskutera allmäna teman rörande Belos/Gravely/Irus här
Thomseck
Fler än 1 inlägg
Användarens egna ämnen
Maskin: Det mesta av det bästa..samt allt som är roligt och med olika idéer o tips.
Sverige
Kontakt:

Hallå på grund av ändrade maskin förhållande så tänkte jag att sälja min Fleron /Clioalltrac

Inlägg av Thomseck  (trÃ¥dstartaren) »

Hallå...
På grund av ändrade maskin förhållande så tänkte jag att sälja min Fleron Clioalltrac inkl samtliga saker inkl div manualer till ett pris av 4500 KR
Maskinerna finns i Skåne /Skurups kommun
Ni kan nå mig på
Info@thomseck.com

Mvh T

Bild
Bild
Bild
Bild

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Bild
Bild

Tog bort en massa onödiga dubletter
/Holger
Ulf he
Fler än 100 inlägg
Användarens egna ämnen
Maskin: BM-Volvo T 650
Sverige

Re: Hallå på grund av ändrade maskin förhållande så tänkte jag att sälja min Fleron /Clioalltrac

Inlägg av Ulf he »

Vilka bilder är aktuellt? ... dvs. är maskin ihop och funkar eller är det en hög av delar?

Hur hög gräs orkar klipparen?

Ulf
Thomseck
Fler än 1 inlägg
Användarens egna ämnen
Maskin: Det mesta av det bästa..samt allt som är roligt och med olika idéer o tips.
Sverige
Kontakt:

Re: Hallå på grund av ändrade maskin förhållande så tänkte jag att sälja min Fleron /Clioalltrac

Inlägg av Thomseck  (trÃ¥dstartaren) »

Hallå Ulf
Ursäkta att jag inte har svarat på ditt meddelande
Ja en maskin är komplett men aldrig upp startad så grejerna behöver lite kärlek dvs... Men det medföljer jätte mycket grejer så du får lätt o ledigt ihop en maskin till dvs +en massa reservdelar... Hur högt gräs den klarar av låter jag vara osagt... Men den stannar inte i första taget kan jag lova....

Mvh T
Visa alla inlägg på en sida

Återgå till "[Belos/Gravely/Irus] Allmänt"