takk for svar, greier ikkje Ă„ lese hydr skjema, veldig fint med hjelp. Er HVAC/kulde IngeniĂžr.
Eg treng ikkje Ä demontere termo-ventil ved oljekjÞlaren dÄ om eg skjÞner det rett.
Tilleggsinformasjon: NÄr eg svinger, ved rpm under ca 2300, bremser motor og fart blir redusert. Er det rett?
NÄr rpm er hÞgare, og eg svingar, gÄr maskina fortare. FÞles ut som om maskina bykser framover (har ikkje testa bakover).
Nogenlunde samme skjer ved kjÞring og kraning. NÄr eg kjÞre med fotpedal for Ä laste pÄ tÞmmer, "stoppar maskina ved bruk av kran.
I nedoverbakke fungerer bÄde kraning og svinging som motorbrems.
PÄ hendelen for framover og bakover drift, er det ein posisjon pÄ kvar side av midten. Men det er ein posisjon litt lenger pÄ kvar side. Den mÄ eg halde med handa i "ekstra" posisjonen. Ved litt humping gÄr hendelen til neutral. Er ikke sikker, men det kan virke som motor gÄr lettere i ekstra-posisjonen. PÄvirker hendelen vinklinga til pumpa? Har berre testa framover-hendelen for ekstra-fart. Ekstra-farta er betydelig, kanskje ikkje dobbel, men nÊrme.
Kommentar til Per A: det er tegninga pÄ turkis retur frÄ hydr motor, og retur frÄ pumpe, flÞdene er sammenkobla i et T-stykke.
Men har retur frÄ pumpe som gÄr til T-stykke noen drivende kraft? ser ut som sump-tegn.
For meg ser det som om retur gÄr fra motor til T-stykke og enten gÄr til kjÞler eller sump pumpe, eller en blanding i forhold til Äpning av termo-ventil. Kan du korrigere det som eg ikkje skjÞnar?
Er det noen som kan "lukte" feil eller feiler?
Skal prĂžve Ă„ legge inn nokre videoer som viser det eg trur er feil, men veit ikkje. Kanskje skal maskina virke slik?