Var ska man nu handla?
-
Ulf he
- Fler Àn 100 inlÀgg
- AnvÀndarens egna Àmnen
- Maskin: BM-Volvo T 650-72
Audi 100 avant 2,0 E C3-91 tyvÀrr sovande - Ort: LuleÄ, Norrbotten

Re: Var ska man nu handla?
Absolut, uppröret Àr stort men detta pÄverkar pÄ medellÄng sikt inte beteende ...
Ulf
Ulf
- Stridis2
- Fler Àn 500 inlÀgg
- AnvÀndarens egna Àmnen
- Maskin: Manitou 1230
Komatsu PC120-6
Case 1830
Volvo BM DR 861
Grillo 700
IH 844
IH 624 - Ort: NordvÀstra SkÄne

Sedan mÄste man ocksÄ komma ihÄg att varje varuhus har sin egen chef...
Jag trĂ€ffade en ytlig bekant pĂ„ BT i Ăngelholm. Han hade bara positiva saker att sĂ€ga om den arbetsgivaren.
Jag trĂ€ffade en ytlig bekant pĂ„ BT i Ăngelholm. Han hade bara positiva saker att sĂ€ga om den arbetsgivaren.
Det sÀgs att man Àr vuxen nÀr man pratar mer om vad man har gjort Àn vad man ska göra.
Med den definitionen vill jag aldrig bli vuxen.
Med den definitionen vill jag aldrig bli vuxen.
-
Claude
- Fler Àn 500 inlÀgg
- AnvÀndarens egna Àmnen
- Maskin: en mÀngd skrot

begnade bil delar har jag stött pÄ problem med ebay ofta eller andra beggade sakertoker skrev: 08:57:46, 28-12-2025 Vad har du köpt dÄ inte stött pÄ mÄnga som inte levererar till Sverige och dom som gjort det har endast levererat inom egna landet. Vad Àr risken som sÀljare dom fÄr ju betalt i förskott ?
-
Claude
- Fler Àn 500 inlÀgg
- AnvÀndarens egna Àmnen

finns ju en hel trÄd hÀr med folk som fortsÀtter att handla pÄ BT fast dom blir besvikna gÄng pÄ gÄngAlrik skrev: 17:32:21, 10-01-2026 Tror att mÄnga som göra dom stora inköpen pÄ BT fullstÀndigt stuntar i de. Dom kommer handla dÀr ÀndÄ.
- Holger
- Webmaster

- AnvÀndarens egna Àmnen
- ExpertomrÄde: Drift av forum

Upproret brinner pÄ "sociala" medier och glöms omgÄende nÀr man har nÄgot annat att uppröra sig över. TyvÀrr normalt beteende idag.
-
toker
- Fler Àn 500 inlÀgg
- AnvÀndarens egna Àmnen
Upproret Àr nog ganska lokalt enda stÀllet jag hört talas om det Àr hÀr.
-
Bygert
- Fler Àn 500 inlÀgg
- AnvÀndarens egna Àmnen
- Maskin: Huddig 1160

Enligt de som pÄstÄr sig förstÄ sig pÄ saker sÄ bryr sig folk i lÀngden mer om pris Àn om skandaler. TyvÀrr. Oavsett det sÄ Àr det obegripligt att man gÄr fram sÄ hÀr frÄn biltema i Karlstad. Det hade inte direkt behövt kosta nÄnting nÀmnvÀrt att sköta det mer professionellt. MÄ sÄ vara att mÄnga glömmer och inte bryr sig men helt klart har man uppförsbacke nÀr man ska igÄng igen. Det hÀr Àr ocksÄ nÄt som knappast har hittats pÄ lokalt, det mÄste vara centralt bestÀmt.
-
Claude
- Fler Àn 500 inlÀgg
- AnvÀndarens egna Àmnen

sen Àr det sÄ att mÄnga bryr sig nog inte om dom anstÀlda en dÄ pÄ sÄnna butiker vÀldigt fÄ av dom har ju ingen kompetens om vad ens sÀljer för nÄt och mÄnga jobbar bara korta perioder sÄ kunderna blir inte lojala