Jag Àr för nÀrvarande ute efter en ventilsÀtesfrÀs och har fastnat för Hunger VD1 eller VDS1.
Dom verkar dyka upp titt som tÀtt pÄ den sidan.
Det började med att jag hittade en som jag kontaktade, tyvÀrr stÀngdes mitt konto direkt efter det dÄ deras autometövervakning triggades av nÄgot. Det tog nÄgra veckor innan dom hade granskat mitt Àrende och öppnat kontot igen. TyvÀrr var ju givetvis frÀsen sÄld vid det laget. Hittade en ny som jag kontaktade men jag blev lite misstÀnksam dÄ han ville ha betalt via paypal privat eller banköverföring, mycket riktigt sÄ stÀngdes det kontot av efter nÄgra timmar sÄ nÄtt skumt var det nog. IgÄr dök det upp tvÄ nya annonser, jag la ett bud pÄ den ena men svar dröjde, sen stÀngde dom den anvÀndare ocksÄ dÄ dom misstÀnkte att kontot var kapat.
Den andra har jag haft kontakt med men Àven dÀr Àr jag fundersam över beteendet.
Har nÄgon nÄn erfarenhet av att handla dÀr som kan göra en bedömning om vÄr diskussion?
Jag förstÄr tyska nÄgorlunda men lutar mig tungt mot Google translate för att formulera svaren.

Det jag funderar över Àr att han pÄstod att nÄgon skulle komma och hÀmta och att han stÀngde annonsen dÄ för att direkt Àndra sig och börja förhandla med mig.
Han Àr ju vÀldigt ovillig att sÀlja via sidans inbyggda betalningsfunktion och jag Àr lite frÄgande över varför, som jag förstÄr lÀggs vÀl bara en extra kostnad för det pÄ mig.
Det Àr ju en hyfsad hög med pengar att riskera pÄ att PayPal betalar tillbaka om jag blir blÄst.