Har en 1996 EW150 som nesten kveles når man for eksempel kjører stikke ut til endestopp.
Maskinen kan heller ikke kjøres på hjulene i høyserie, greier ikke holde turtall å vil bare kveles.
Jeg har prøvd oppskriften som ligger under downloads samt verksted håndboken. Men det som er litt festlig er at tegningene ikke stemmer med det som står på maskina. Sentralen og pumpa er ikke likedan som på papiret å da er ikke målepunktene eller trykkbegrensings ventilene på samme sted.
Men det som er litt merkelig da er at hvis jeg finner hydraulikkjusterings prosedyren til en EC150 så stemmer pumper og sentral med bildene, men fremdeles så virker det som om noe mangler i den oppskriften også som jeg ikke finner på maskina.
Men det jeg finner ut er at om jeg måler P2 og P3 så går trykket opp til ca 210 bar så vil motor kveles.
Trykker jeg inn ECO modus så kveles ikke motor men trykket står på det samme.
Jeg har forsøkt å stille på effektjustering på pumpen både 10 runder inn og 10 runder ut for å se om maskina holder turtall men det er absolutt ingen forskjell.
Nå trenger jeg hjelp for å komme videre, for når oppskriften i boka ikke stemmer med det jeg har foran meg så tør jeg ikke tukle så mye.