Gällande ohm-talet så sa AI likadant. Vetefasen om jag bryggar dock, är lite allergisk mot låg impedans.
Väntar just nu på att limmet till nya baffeln ska härda så vi kan måla lådan för på den är det vita luddet ett minne blott!
/C

varför inte klippa luddet och sen färga det svartkrokodilen skrev: 19:13:07, 10-08-2026 Lilleman närmar sig 190cm som sagt var och så här ser det ut i Dutten idag! Liiite svårt att få fatt i en lagom stor bit 22mm MDF men vi letar på för att slippa köpa en hel skiva bara för att kassera 80%.
Lådan ska kapas ner några cm och kommer egentligen att bli för liten (eller iallafall väl i minsta laget) för Cerwin Vega elementen. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur och vart jag ska kapa med hänsyn till hur svårt/lätt det kommer bli att få på en ny baffel. Det är några vinklar att kapa fram.![]()
![]()
Lite dämpull i den tidigare tomma lådan gör nog även gott, sedan blir den nog utan ragg på denna gång svart färg får duga.
Grabben hatar det vita luddet och vill riva ur i tron om att det är busenkelt att klä den med svart läderimitation istället.
Då sa far stopp å halt med motiveringen att det kommer se ännu värre ut om man inte vet vad man gör!! Just pga av de välvda ytorna i taket är det ganska smart att ha använt detta något "porriga" material.![]()
/C

Jag undrar hur grabbens pappa var i tonåren...krokodilen skrev: 14:03:57, 27-08-2026...men direkt man inte har ett öga på han så river han nån som borde ha dokumenterats innan det lossades.![]()
...
Sedan får en frustrerad pappa röja i oredan för citat: "Jag vet inte hur man gör!!"

Det tar sig!krokodilen skrev: 16:05:57, 29-08-2026...men denna gång redde han ut det själv och fick upp gapet såpass att den hoppade igång igen.
/C

Jag såg den när den stod inne på gården.krokodilen skrev: 13:51:38, 28-08-2026 att EPAn ska vara med på din "plastpappas" öppna hus. (Vw resto-mod verkstad),
Bli medlem / Logga in