Ulf skrev:Jonas Ryrfeldt skrev:Det här med att bygga Monster drar med sig en hel del annat jobb....
Jonas Ryrfeldt skrev:Som i sin tur drar med sig ytterligare jobb......
Detta gäller inte bara Monster-byggen utan allt!
Du anar inte hur rätt du har, Ulf!
Just i kväll ska bromsen monteras ihop på FL6an för att åka in på ombesiktning nästa vecka. Är ju inte så mycket för det där med bilprovning, men tänkte chocka kroppen med att besikta iaf en farkost....... Har ägnat en timme åt att gå igenom dagens mailskörd. Några däckmail.....
Jonas Ryrfeldt @ Traktordäck, 620/70R26, till Ulken Mega Truck. Dessutom ett par från SBF, då jag är föreningens, Monster Race MK, officiella kontaktperson. Bla. svar på lite funderingar jag hade häromdagen då medlemsregistret skulle uppdateras på internet istället för de gamla papperslistorna.......... Och så här fortsätter det.....

Senaste veckorna har Hans Johansson och jag haft ett ganska hektiskt arbete med 2015 års tekniska reglemente för Monster Race. Då vi sitter som förarrepresentanter i Offroadutskottets tekniska kommité. Ett sammandrag presenterades av oss i lördags på Monster Race MKs höstmöte. Så nu är det lugnt med det i ett par veckor, tills vi ska på SBFträff i Jönköping....... Då ska 2016 års regler diskuteras.........
Men tro inte att jag sitter här o beklagar mig. Jag blir bara lite facinerad över vad alla andra gör...

Vi behöver fler som gör saker bara för skoj skull.....

Som inte funderar så mycket på om det kostar.....Eller hur lång tid det tar.......Utan bara för att det är fränt....

Ok, jag kan förstå att inte alla kan/vill bygga en Monster Truck. Men hjälp till att skruva på en

Vi behöver alla mekaniker. Eller bygg en ubåt. Det kommer inte jag hinna med..... Eller rädda en TVC. Eller engagera er i MonsterRace Karlskoga

Vi behöver all hjälp, om min vision om att köra EM i MonsterTrucks på Arena Flygfältet ska bli verklighet. Eller brodera en lampskärm. Eller utbilda er till SBF-tekniker och delta i utvecklingen av ett modernt MonsterRace reglemente som främjar byggandet av moderna race truckar. Det är egentligen inte så noga vad, det viktiga är att göra saker bara för skoj skull

Bara för att det är fränt! Som en sparkstötting med Volvo motor..... Den går ju inte att ha till något, men den är frän.........

Om alla bara tittade på Barnaby på tv, o inget annat, då skulle jag omöjligt behöva vara inblandad i allt jag idag är med o kluddar i......

Vi kunde ha seriöst föreningsfolk som varit med i en klubb förut, o vet hur en förening ska skötas, så kunde jag bock rör istället.... Jaja, nu ska jag gå ut o meka broms på en brödbil som jag har bara för att köra en leksaksbil på........

Undrar vad vanlig folk gör en torsdagskväll........

Jag vet i alla fall att jag oftast har lite roligare än vanligt folk......
Håll igång. Mvh Jonas Ryrfeldt.