En faktor som har stor betydelse är timingen med väder för att få det bra, sen är det ju hur man åtgärdar problem, hela vägar delar av vägar. Vilken typ av åtgärd och vilket typ av material man väljer i förhållande till befintligt material och vad problemet är. Allt handlar ju om små "nyanser" som är svårt att förklara i skrift. Man kan ju göra en perfekt väg av allt om man har obegränsad budget men det har jag aldrig varit med om ännu. Vet inte om det var ett så väldigt bra svar bra svar på din fråga, men det var det bästa jag kunde ge just nu. Och jag vill poängtera att jag inte på någotvis är expert på detta, jag har ingen utbildning i området och det finns säkert en massa tekniska termer på hur man kan förklara saker som jag inte kan. Men mina kunder är nöjda och betala räkningarna
Nej jag har aldrig skurit in kanterna och blandat det med befintligt material, jag har svårt att se att de skulle bli bra, kanterna innehåller mest
jord, gräs och löv. och för att få en vettig väg av det skulle jag behöva köra så många ggr att det är tveksamt om det skulle bli billigare